Eli nyt on sitten mennyt jo hulppeat kaksi päivää, enkä sen suuremmin ole saanut tänne kirjoitettua mitään saati sitten reenattua koiran kanssa.. Menköön kuitenkin pakkasten piikkiin... :D Sen verran tällasta arkitottelevaisuutta ollaan harjoitettu, että kun koira rupee riekkuun hihnassa, repiin lapasta ja komentaan mua, niin otan sen istumaan.. Jostain syystä se toimii ja sitä aiotaan nyt kokeilla parin viikon ajan, josko toi riekkuminen ainakin vähenisi.. Toisinaan palkkaan siitä istumisesta ja toisinaan en. Johtuen ihan siitä, että toisinaan namit jää kotiin...

Ja mun mielestä toi remmin repiminen hampain tai lapasten hamuaminen on viä asioita, jotka voi kohta kaheksankuiselta kakaralta ymmärtää.. Mutta toi komentaminen on jotain, mitä mä en käsitä. Ilmeisesti sitä ilmenee hoffeilla ainaskii (en ole tutustunu viime aikoina oikein enää muihin rotuihin niin tarkasti...) mutta mistä se johtuu?! Haluaako se siis vaan piruuttaan komentaa mua, käskeä leikkiin sen kanssa vai meinaako se olla pomo ja komentaa mammaa, että "pirulainen, nyt remmistä irti ja mä haluan tapaamaan tuota vierasta pikkukoiraa"!?!??!!! Toivotaan, että tämä ns. järjestelmällinen jonkin muun teon tekeminen, sitten vähentää tuota riekkumista... :S

Jeps, mutta nyt meidän täytyy sitten lähteä pihalle katsomaan, että kuinkas sitä tänään käyttäydytään! :)